alla älskar vi baconost

det verkar som att alla coola bloggerskor har lagt ut sin önskelista på bloggen så nu tänkte jag vara lika trendig jag också och göra det, min ser ut nånting såhär:

- en snäll och trevlig kille från snyggfacket
- en städerska
- en årsförbrukning sömn
- perfekta nannybröst
- en klocka
- John Mayer
- en hel carlingsbutik(ungefär)

nu tycker jag nana ska vara lika trendig som jag och lägga ut sin lista också! och om hon inte gör det ska jag nog ta bort denhär sista meningen för annars kommer det vara lite pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Denice

Snyggfacket är nice! Fortsätt så! Nanny bröst behöver du inte för du är superduper din som du är! <3

2009-12-26 @ 20:31:28
URL: http://denices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0