bananer i pyjamas rockar och det är helt onödigt göra saker med sina barn innan dom är minst 12!

nana sa att jag absolut verkligen skulle skriva ett inlägg ikväll så jag känner mig lite tvingad men jag har ingen aning vad jag ska skriva, det har hänt massa skoj saker men det är lixom som helt blankt när man ska skriva nåt!

idag har jag iallafall ridit på en enorm häst! okej alla hästar är ju typ stora men denhär var HUUUGE! och det var skitläbbigt men jag klarare finfint, lite svårt att få stopp på rackarn bara och han blev lite trött på mig för jag inte vågade rida så jäkla fort så han tyckte det gick lite väl segt. men vi kom bra överens tycker jag;) och så har jag lyckats bli kissnödig flera gånger om på en två timmars tågresa.

btw är tommy lee tuffast! och om du skulle råka tvätta ipoden i tvättmaskinen funkar det suveränt att lägga den på ett element i två dagar och sen äre bara stoppa i laddaren så funkar den som vanligt igen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0