det blir chokladpudding till efterrätt..

ojojoj vilken gles uppdatering, så går det när man han roligt! och nee jag har jäkligt svårt att lägga mina inlägg i min mapp jagvet, men jag ska försöka bättra mig! just nu sitter jag fortfarande i min sovtröja och degar även fast jag gick upp för en hel timme sen. jag tror jag aldrig nånsin har varit så trött som jag var igår! trots att jag hade legat och snarkat i syrrans vilorum i över en timme så var det inga probem att slumra till i musiksalen när ettorna repade gärnet precis bredvid? och jag blev lite ledsen när jag insåg att jag inte skulle hinna ta en lur när jag kom hem från skolan innan jag skulle iväg igen, men det var nog helt okej för de verkade som att dom flesta var trötta sen på kvällen!


nu ska jag bums hoppa in i duschen och försöka piggna till, sen bär det av till upplands väsby, skojskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0