rosa rattar is the shit!

Jag måste verkligen börja tänka efter innan jag öppnar min stora käft annars kommer det här sluta riktigt illa förr eller senare! Men idag lyckades jag faktiskt sköta det riktigt snygg. Jag kringlade mig helt enkelt ur situationen helt perfekt.

Jag tycker lite synd om ankan som badar i spottdammen och om mannen som Mickis dingelidongar, men tänka sig att allt kan inte vara perfekt här i världen.

Mina grannar kommer snart börja tro att jag har blivit knäpp i huvudet. Jag har suttit och dunkat Shakira - Qué Vuelvas i en halvtimme nu för att någon har kommit på den genialiska idén att vi ska sjunga den på julavslutningen?! Jag och Norea har i alla fall gjort en pakt nu så vi ska gå in för det här helhjärtat och kunna hela texten. Men bara så att alla vet om ni skulle råka passera mitt hus eller se mina spotifylistor så är det inte så att jag lyssnar på den här låten frivilligt utan det är enbart i syfte att klara av spanskan.

Och jag gillar inte riktigt att mixern pajar när jag sitter och fösöker spela in lite gitarr, jag börjar seriöst misstänka att jag för otur med mig? Detta är inte bra!

Nu räcker det med Shakira för ikväll, hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0