du är fet och tjock

Det var ett himla tjat om det där med nyårskläder och hår och paljetter hela köret, men jag tror faktiskt att det blir nytt år även om jag har en stram tofs mitt på huvudet och tajts som jeans. Eftersom vi har så extremt många coola fester att gå på så har vi inte riktigt bestämt oss för vilken vi ska välja än (läs: vi har ingen aning om vad vi ska göra!) men vi vet i alla fall bestämt att middagen kommer intas i mitt hem så matproblemet är som vanligt löst.

För övrigt är det 3(?!) små barn från göteborg hemma hos mig nu som envisas med att börja skrika som galningar klockan halv nio på morgonen och detta har alltså skett två dagar i rad nu. Dom har i och för sig inte börjat invardera mitt rum än så länge så det ska jag kanske vara tacksam över.

Nu har jag helt plötsligt lite bråttom om jag ska hinna duscha och skriva uppsats och åka till farsta innan kvällen, hur hände detta undrar jag? Dags för mig att dra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0