du har ju lagt på dig lite

Jamen asså vi kanske gick och köpte pizza på ica och värmde i ugnen direkt när vi kom hem till Mickis, men det var faktiskt väldigt konstig lunch i skolan och vem orkar lägga tid på mat när det finns så mycket andra roliga saker man kan göra? tex sova!

Men imorn är det lov och jag har precis skrivit klart min sista uppsats för terminen (som i och för sig skulle varit inne för 6 timmar sedan, men jag hoppas att Mike är snäll och har glömt det) och nu håller jag på att frysa ihjäl och jag vet inte vad jag ska packa för kläder inför morgondagens äventyr. Varför äger jag inte ett par rejäla skidbyxor?! okej det säger sig självt jag bor i stan och det är det fulaste som finns och man har användning för det typ en gång om året. men i alla fall.

Och om det är någon som sitter med ett par små högtalare som man orkar släpa hela vägen till lisö så kan väl denna person uppenbara sig med dessa innan imorgon klockan 12 typ? vi börjar bli lite smått desperata här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0