en man med rosa kappa slängde sig framför tåget

vafaaaan, här sitter man och knåpar ihop ett inlägg där det står att vi åt ceasarsallad till middag och så kommer nana och avslöjar att vi åt pizza?! nana du fattar väl att det här inte är bra för mig jag kommer inte bli mindre pikad nu ju, det är meningen att folket ska tro att jag försöker göra någonting åt situationen!

iallafall så tvingade jag med nana upp på vinden och såhär i efterhand tycker jag nog lite synd om henne. fast det är så lite så att det nästan inte märks, typ som en liten fläck på tröjan bara.

imorgon är det sista lilla dagen i skolan innan lovet sen kommer jag aldrig mer komma till skolan förrän i januari<3<3 och förhoppningsvis räddar rebecca oss i högtalarsituationen och elle tvingar fröjd att bli lite mer aktiv, då löser sig allt. nu ska jag slänga ner lite kläder i en ful väska och sen sova, sakna oss inte för mycket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0