...

och så var det någon som hade ätit upp mina älskade kycklingkebab?!

Och precis då när jag står där och inte vet vad jag ska göra för mat eftersom det är den enda rätt jag klarar av att tillaga så kommer min pappa hem och får den briljanta idén att jag kan ju äta någon sorts pasta carbonara som finns färdig som man bara ska ha i lite vatten och koka upp, för det tyckte han var gott. Det bör tilläggas att detta var när han var i fjällen med skolan och inte hade ätit något på typ 7 timmar och varit ute och åkt skidor hela dagen. Medans han fixade med det så hittade jag en avocado som verkade mogen men det var den visst inte när jag väl hade fått isär den. Sen så hör jag ett "Oj" från spisen, och det visar sig att han råkat ha i 3 dl vatten för mycket?! (han fortsätter dock att ha någon stilla förhoppning om att det ska stelna ihop sig förr eller senare?). Det hela slutar i alla fall med att jag sitter där med pasta carbonara som måste ätas ur en djup tallrik med sked eftersom den var så rinnig och en stenhård avocado.

toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0