förr eller senare spricker en bubbla håll ut några dagar till

Nu har jag städat hela mitt rum, damsugit hela huset, plockat i diskmaskinen, spelat gitarr tills min tumme sa stopp och gjort allt annat man kan tänkas hitta på. Förutom att skriva på min engelskauppsats och plugga matte. Nu måste jag verkligen ta tag i mig själv och bara skriva en text och strunta i om den blir så dålig att Mike får ont i ögonen när han ska rätta, och räkna några mattetal så jag inte får ig på provet. Men ändå går det inte, jag förstår inte jag måste ha blivit efterbliven i hjärnan, eller så kom det någon läskigt monster och sög ut allt som kan kallas självdisiplin och motivation ur min hjärna en natt innan den här terminen började. Men nu är det bara imorn kvar, sen är det lov! Okej jag ska helt enkelt bara klara det här utan sammanbrott och ig i alla ämnen. Nu är det bara att sätta fart!

Så tycker jag alla skänker en tanke till Noreas tandpetade öga och att hon inte blir allt för blind, och att Maria kan behärska sig i fortsättningen när Norea har gjort sig illa på något sätt för två hypokondriker ihop är ingen bra kombination!

Och om någon trodde att jag och Mickis ringde varandra i morse för att bestämma att vi skulle ha matchande kläder på oss så var det självklart så! Jag tycker som du tycker osv. (iinte!)

Sen massor med tack till Indra du räddade min dag när Iriana fångade mig i trappan när jag redan hade missat hela lektionen och gav mig dåligt samvete för att jag tänkte lämna lilla Nils ensam med henne i ett klassrum, vem vet hur det kunde ha slutat!

Nu ska jag verkligen plugga, hejdåå

Kommentarer
Postat av: Tandbetsmasochisten

Noreas tandbetade öga är evigt tacksam till Marris! Thank god "hypokondriker-Marris" från en "hyperglad-Norea" :D

Väldigt smickrande att ni ägnade ett inlägg till mig! 5/5 bloggare! HJÄRTA

2009-12-17 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0