hjälp, matteboken ligger på gatan så bussen står stilla en timme nästa vecka!

haha idag har jag varit lite föör trött! i morse råsov jag på bussen och vaknade skitförvirrad precis vid min station och typ kastade mig ut och då märkte jag att marken kändes vääldigt konstig! det tog ett tag innan jag fattade att det var för att jag hade haft fötterna på elementet som dom var stekheta, det var alltså inte marken som var fylld med typ lava. och påvägen hem gick det väldigt trögt att prata så jag och denise tyckte det var lite bättre att bara typ skratta åt ingenting;)

och nu ska jag be att få meddela att jag har skickat in fuckinguppsatshelvetet, förvisso sög den delvis riktigt hårt men vad gör det den är gjord och inskickad över en timme innan deadline;) och några kemiuppgifter är kirrade också, brabrabra:D nu ska jag soova och ställa in siktet på att överleva morgondagen, det är faktiskt bara tre hemska onsdagar kvar:)




(nää, jag har ingen kropp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0