Sista jobbiga fredagen för denhär terminen har precis blivit avklarad

Det finns en fin video från Bobbykvällen men min kamera är död för tillfället så det får vänta. Men alla var fett duktiga i alla fall och det var massor med folk där och tittade så det var bra! Igår var det öppet hus och Maria var knäpp, men hon har ändå inget fack att vara i utan är bara Maria.

Idag vet jag inte riktigt vad som hände, men vi somnade i alla fall i skolsysters vilorum och jag var på min systers otroligt vackra luciatåg med lärare som inte kan spela och sen så hade vi luciarep och jag sjöng falskt konstant! förhoppningsvis var det inte så många som märkte det. Sen är det bara detdär jobbiga med att vi ska vara i skolan klockan 7 på måndag morgon?! Men jag ska på Winnerbäck på kvällen så den dagen kommer äga ändå!

Nu måste jag på hitta några sorts normala kläder och hitta en bra buss så jag kommer iväg till den fantastiska middagen någon gång innan det blir natt. Jag hoppas det finns massor med mat för jag hålller på att dö av hunger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0