snubben som lagar mat på teve heter pär moberg, hälsningar mickis

Mickis sprang precis iväg mot bussen hemåt i regnet och jag somnar nästan sittande just nu.
Vi har i alla fall druckit te och ätit bokstavskex och skrivit fina ord som AAEE, AEAE, KIAE och massa annat som låter som en bergochdalbana när man ska försöka uttala det.

På onsdag är det bobbykväll så alla borde pallra sig iväg till östra gymnasiet och lyssna på massa bra musik och fika för det är också jättebra. 18.30 börjar kalaset.

Om precis en vecka kommer jag vara på Hovet och lyssna på Winnerbäck ännu en gång och jag förstår om alla börjar bli lite trötta på mitt tjatande om detta men asså seriöst, jag längtar som satan och fatta lycklig jag kommer vara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0