vad är det med folk som inte fattar piken.

Jag fryser så  jag skakar, och det tolkar jag som ett tecken på att jag borde krypa ner i sängen under mina tre täcken och sova! Men först måste jag hitta alla mina saker och lyssna på några låtar till på spotify. Eller rätt många låtar eftersom mina lurar har pajat så jag inte kan lyssna på musik någonstans utanför mitt rum för tillfället. Jag hoppas på att någon vänlig själ ska köpa ett par till mig i julklapp.

Morgondagen är fullspäckad med massa roliga saker, bland annat Bobby alla måste komma!! Jag måste även köpa massa julklappar imorn, inte lika roligt för min ekonomi men förhoppningsvis för dem som presenterna blir till.

Jag undrar hur det står till med Mickis mentala hälsa för tillfället, men det kanske kan bero på att hon kände sig lite för cool för skolan idag och har fått någon sorts brist på normalt umgänge?

Imorgon är det onsdag och då är veckan nästan slut och då är det bara en vecka kvar till jullovet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0