varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?

kände att jag fick en liten pik av min bloggkompanjon så nu jäklar ska jag skriva massa när hon är borta! gårdagen var en riktigt onödig dag. jag blev narrad för min sånginsats, ja kan hålla med om att den kanske inte var fantastisk men vad gör man inte om ett band saknar sångare;) och när jag kom hem var planerna att jag skulle hitta på nåt råhäftigt skulle bara chilla bort huvudvärken lite, och vad händer då? jag somnar seriöst klockan halv 9! det var ju ballt. får ta igen det ikväll istället! kanske gör som linda och drar till en cool kompis.


resultatet av att somna tidigt blir att vakna tidigt och jag fattar lixom inte vad man ska göra när man är vaken på morgonen? åkte iallafall till stan och bra var det för när jag kom hem var jag plötsligt ett par skor rikare och inga pengar fattigare. jag gillare!



hahah fotot i halsduken, behöver jag säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0