vem i hela friden säger gnäger?

först vill jag bara säga ett STOORT grattis till fia som fyller hela sjutton jordsnurr idag!:D

och sen vill jag klaga lite, igår orkade jag inte göra annat än att sova så jag gick och la mig klockan nio(?!) och somnade bums men när klockan ringde klockan åtta så hade jag fetaste huvudvärken så jag kom verkligen inte upp! det var lixom inte äns nån idé att börja räkna till tio. så jag somna om och sen när jag vakna igen så tänkte jag att om jag åker om en kvart hinner jag till nästa lektion så jag slänger på mig kläder (kände inte för att gå naken) och masade mitt äckliga huvud till skolan, och när jag kommer in på lektionen så ska vi HÄNGA GUBBE? seriöst. det var ju nödvändigt att jag kom på den lektionen. och nästa lyckas lärarn snacka bort en timme och en kvart på vad hon har för krav på sin man typ. och sen sluta jag. väääädelöööös dag!

men jag blev lite glad sen när det visade sig vara gratis bullar och pepparkakor och glögg i kafeterian och gnars barkley och BWO spelades på högsta volym.

och så har sugarpie linda gått och blivit sjuk också så hon kanske inte kan komma till skolan imorgon och vi som har konsert! och det betyder att jag blir nån slags inhoppare så nu har jag dunkat christina aguilera och UB40 här hemma. men jag hoppas hon kryar på sig så vi slipper spela utan henne!

nu råka jag tappa min mobil i golvet så nu funkar inte den heller?! och så har jag fått nåt konstigt sms från nån jag inte vet vem det är och nagellacksborttagningsmedlet är slut. nu tycker jag denhär dan ska vara slut så jag går och lägger mig eller nåt. hejdå.





födelsedagsbarnet:) du hade nog förtjänat ett eget inlägg men jag är alldeles för lat för att skriva två så var inte så kräsen! hoppas du hade en fett med fräsch dag iallafall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0