YOYOYO

Dagen idag var rätt så onödig, men fett rolig under vissa stunder. Som t.ex. när Mickis satt brevid och skrattade åt samma sak som jag utan att jag behövde säga något, och när jag hade släppt att jag glömt handduken, och när jag helt plötsligt inte längre kunde kontrollera mitt ansiktsuttryck.

Men nu är det ju sådär jobbigt att jag ska gå upp klockan sex imorgon bitti för att åka till storfors(?) så jag tänkte nu packa mina saker, äta från lucka fyra i chokladkalender och sen gå och lägga mig. Jag överlämnar härmed helgens uppdateringar till Michaela som har varit en mycket dålig bloggkompanjon de senaste dagarna? Jag förväntar mig MINST två nya inlägg när jag kommer hem på söndag totalt utmattad och troligtvis psykiskt labil!

Nu har jag inget mer att säga förutom godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0