ånsdag

något hemskt har skett. hannas rougeborste har försvunnit. ja rentav blivit stulen! utan den känner hon sig naken, rädd och exposed. så jag hoppas verkligen att hon återfår den någongång under kvällen!

förutom allt som nana nämnde i förra inlägget, och rougeborsten, är det en bra onsdag och den kommer bara bli bättre med skön musik tillsammans med grymma people! (och ja, jag var tvungen att skriva det på engelska, lite mer international sådär) och jag kanske tillochmed hinner med en tupplur innan jag måste gå också;) och så kirrade jag mvg på debatten! in your face maria som sa att jag var så oansvarig och skulle ta tag i mig själv;D

när jag ändå är inne på skolan ska jag nog ta och göra matten på en gång. logaritmer är ASroligt. eller nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0