även växter behöver hårspray

bläää. denhär dagen har sugit ganska hårt, började med att klockan väckte mig waaay för tidigt och jag masade mig iväg till jobbet. när jag äntligen skulle få åka hem så åker bussen förbi mitt framför näsan på mig. och eftersom någon envisades med att det skulle vara söndag gick inte nästa förräns om en timme. kändes ungefär som ett knytnävsslag mitt i fejan. tack. jag tänkte iaf att jag skulle ta en promenad hem men det var ju hur kallt som helst, plus att det gick väldigt segt eftersom jag hade massa skavsår.

när jag äntligen kom hem däckade jag i soffan lite och sen satte jag mig och råpluggade fysik. och så kul har min dag varit och imorgon börjar skolan igen. jag är så sjukt omotiverad.

men nu har jag klagat klart! det är faktiskt bara sju veckor kvar tills jullovet och vi har fortfarande kvar bokstavskexen från ikea och min mobil har blivit ihoplimmad av en snäll far så nu ser den riktigt snygg ut igen och jag hade kul i fredags även fast jag utan anledning verkade grinig ett tag. och igår hade jag en trevlig dag med hanna i sickla, hon är bra hon:D


anyway, ha en grym kväll!



"Du ser ut som en gris eller nånting"   sugarpie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0