fett med najs

Den här dagen asså!
För det första övergick Mickis sovtiden med 2 timmar igår och bara det gör ju att saker blir som de blir. bara för att nämna några exempel så har hon spagettifingrar, pratar i halva meningar och betonar helt fel så att ingen fattar vad hon egentligen vill ha sagt. Jag har bara gått runt och skrattat hela dagen åt ingenting och tänkt konstig och inte kunnat koncentrera mig i längre än 5 minuter. Sen så somnade jag nästan i musiksalens soffa men då var det någon jävel som kom och satte sig på mina fötter! Men nu är det träning och sen Melissa Horn och imorgon är det pannkakor till lunch!!:D


Topmodel 2010, det är allt jag säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0