jag tror det bor en liten hjälte i varenda liten flopp

Idag har varit en bra dag för min del. För det första så dog jag inte på min gitarrlektion, jag lyckades ta mig igenom hela låten, poäng till mig! Sen så skrev jag på min och Lindas naturuppsats så den är väl nästan klar, eller okej det var en lögn men det är inte lika mycket panik längre. Och vi hade gott bröd hemma, dock INGA KYCKLINGKEBAB?! sen när händer det i det här huset liksom? Men sen åkte jag i alla fall till min träning och det var jätteroligt, och vi sprang ute också. Sen kommer jag hem och inser att min bror har bakat chokladbollar, och att min mamma har gjort gulaschsoppa så att jag kan äta det imorn (nej jag är inte besatt av mat!). Och det är bara 3 dagar kvar till Winnerbäck. Det var nog ungefär allt. 

Sen så bör även tilläggas att Mickis har blivit helt betuttad i fem klockor och ett armband, att hon äger på kemi och att normalfacket faktiskt är en bra grej det med.

Det här är också en rolig grej, sånt gillar vi!


Kommentarer
Postat av: emma

hahahaha vilken kul!

2009-11-10 @ 21:22:12
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0