snålaru på solen eller

sitter och försöker planka en låt men har lite för dåligt tålamod, och jag tror grannarna tycker att dom första trettio sekundrarna är rätt uttjatade nu:P menmen. idag har jag övat på att rita cyklar vilket gick sådär, men artonhundratalscyklarna var lättare än dom vanliga! och stannat i skolan lite för länge. vi har lite svårt att bestämma oss om och isåfall vilka låtar vi ska spela på bobby, det verkar som att låtar med både roligt piano och gitarr inte exsterar! och på vägen hem stötte jag ihop med en gammal klasskompis och allt detta slutade med att jag var hemma vid fem fast jag slutatde typ två(!) och nu sitter jag och väntar på middagen som jag tycker borde infallit för länge sen! brorsan är seeeg. fast jag ska nog inte säga så mycket eftersom jag tydligen slarvat bort hans capo.

det bör tilläggas att jag inte alls tror att nana inte kan stränga om en gitarr hon verkar bara inte vara ett så stort fan av det;) och så hoppas jag att hon kryar på sig, mental kram till henne!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0