jättefränt

FÖRRESTEN så är det bobbykväll nästa onsdag, alltså den nionde december, så då får ni allt ta och masa er dit och njuta av grym musik och massa bullar och kakor!:D

och om ni vill veta har nana ont i rumpan för att hon har suttit på en stol för länge(?!) hon fattar inte detdär att man lixom masar ner sig och sätter upp fötterna;) och jag har för övrigt fått en spotifylista uppkallad efter mig, och visst blev jag glatt överraskad över denna nyhet, men tyvär var det inte så skoj som det lät, den heter "mickis skitmusik" och ineåller tydligen allt skit som jag har länkat haha. jag antar att den är pimpad med typ aqua och fatboy slim men jag diggare;)

(allt är lite häftigare med ck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0