lugnet har lagt sig

Jag måste bara säga att jag tar tillbaka lite av det jag skrev förut! Jag hatar inte alls min gitarr den är min stora kärlek även om det går av en sträng då och då. Och nu har faktiskt min snälla mamma köpt en ny sträng till mig så den fungerar finfint igen! <3<3<3<3

Idag när jag läste metro för typ andra gången i mitt liv fick jag se att det finns folk som seriöst döper sina barn till pimpa-stina?! stackars människa säger jag bara! vad tänker dessa föräldrar med, det är ju ett namn som liksom är gjort för att man ska bli utmobbad. stackare! Det gjorde i alla fall min morgon ännu lite roligare än den redan var.

Jag är glad och nu ska jag återvända till min älskade gitarr!

PS. en sak måste tilläggas!!! mickis anklagar mig just nu för att inte vara kapabel att stränga om en gitarr (även några andra verkar ha fått den bilden av mig), men det är precis det jag just har gjort och jag klarar det alldeles själv, så det så!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0