"men det är snyggt på dig för du är så konstig"

konstigt är bra, right? jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den kommentaren

känns som en evighet sen jag uppdaterade här men jag har lixom haft fullt upp! med bland annat att plugga fysik och annat skit, typ derivata, sjungit otroligt falskt på körrep, gått på bio, suttit på donken halva natten, skrattat, varit i stan och haft jättebeslutsångest, spelat piano, drömt och haft helt bortdomnade armar, tvingats till en konstig familjemiddag, utan framgång tänkt att om jag försöker intala mig att mitt huvud inte existerar kanske det domnar bort tillslut, suttit på en stillastående buss i femtio minuter, försökt repa, hängt med schööna folk, fått ryck på mitt ibland obefintliga gehör, promenerat i det kalla vädret i flera timmar, och stött på massa folk som jag inte träffat på typ evigheter och lite till;) men nu ska det bli bättring! idag är det den första advent (om det är någon som missat det altså) och jag ser ljuset. det är bara tre veckor kvar i skolan, sen väntar en helg på lisö, födelsedag och julmat. rock and roll alltså!

  
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0