när det gäller matlagning är jag inte "lite" jag är mer "oj!"

Helt plötsligt var denhär dagen som bortblåst! stannade i skolan för körrep och bobbyrep och klockan hann bli halv sex innan vi satte oss på tåget hem! och när jag väl var hemma tänkte jag att jag skulle vara duktig och plugga men jag la mig i soffan och garvade för mig själv åt två avsnitt av two and a half men istället och det var precis så länge jag orkade hålla mina ögon öppna för sen sov jag som en stock.(varför säger man så?) och nu är klockan redan över 10 och jag känner starkt för att återinföra halv 11 regeln(inte för att den någonsin har fungerat) och gå och lägga mig igen, men icke ska det ske, svenskaredovisning och uppsatsinlämning imorgon!

förresten är det ju kul när det dimper ner ett ett waaay för inszoomat och hemskt skolfoto i brevlådan och man får höra ”men det var väl jättefint det är ju precis så du ser ut”. Jag hade tom förvarnat att det var vidrigt. Aotch?

jag är inte bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0