score!

Jag har kommit fram till en sak idag och det är helt enkelt att jag (läs mitt immunförsvar) suger! Idag är det match på lidingö och så sitter jag här med en hals som jag tänker kapa av om den inte slutar vara så överjävlig inom snar framtid och feber som inte vill försvinna. Jag har blivit en febermänniska. Jag har aldrig varit det förut men nu går jag och får det var och varannan vecka?

Den enda positiva som kommer ur det här är att jag har suttit med spotify och gitarren hela eftermiddagen. Jag har blivit lite på gränsen till nördig tror jag.

 

Indra talade om för mig idag att jag är sjuk i huvudet det tycker jag bara är elakt förtal!

 

Jag gillar att jag skriver så otroligt sammanhängande. Det är ungefär som det ser ut i min hjärna just nu tror jag. Hejdå.

 

Jag gillar Indra även fast hon säger att jag är sjuk i huvudet. Men jag är inte riktigt lika

säker på hur mycket hon kommer tycka om mig när hon får se denhär bilden. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0