som två gafflar i en värld av soppa

Det kändes som att det blev lite press på mig nu när jag tydligen ska skriva något jättefränt?
Jag kan säga att indra står för namnet på detta blogginlägg, det känns som att hon har blivit rätt så delaktig nu så hon kanske måste ta och komponera ihop ett inlägg snart.

Idag var jag på bea med min morsa och hittade värsta coola långkallingarna som var gröna med älgar på, asså ni anar inte hur snygga dom var! men sen så visar det sig att dom bara finns i XXXL. Jag ba va?! Asså inte för att det är något fel på XXXL men dom kan ju kanske tänka sig att ha några andra storlekar, typ XL? Där blev jag lite ledsen faktiskt, bea sjönk i mina ögon. Men sen så hittade jag mini meal och då kändes det lite bättre.

Mina hörlurar har gått sönder också! Jag tror ärligt talat att hörlursvärlden har något mot mig och Mickis, fast på hennes har i och för sig bara ena pluppen gått sönder så hon kan ju höra lite i alla fall. Men det är fett jobbigt och leder till väldigt jobbiga situationer när man sitter på pendeltåget och man hör att dom säger årstaberg för andra gången och man nästan börjar skratta och sen så kommer man på att ingen annan fattar det roliga och så sitter man där för sig själv och småflinar. Tänk om mina hörlurar fungerat igår då hade denna pinsama situation aldrig uppstått!

Och som jag redan sagt så har jag tagit ut min tandställning, men nu har jag fått någon sorts plastskena som jag ska ha i munnen hela tiden fram till nyår? Detta leder i alla fall till att jag inte pratar fullt normalt. När jag t.ex. ska säga sekt (inte för att det är ett ord man använder varje dag kanske, men iaf) så låter det mer som schekkt och pinsamt blir pisaMMt. Så om ni skulle stöta på mig och undra om jag blivit störd i huvudet så vet ni att så är inte fallet, det beror helt enkelt på någon sorts plastgrej som dom tvingat in i min mun.

Nu är det bara 30 minuter kvar till Grey's så dax för mig att dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0