söndag igen

Jag ber om ursäkt för den extremt tråkiga rubriken men kreativiteten ligger inte på topp för tillfället. Däremot har jag samlat mängder med vuxenpoäng idag! Först så gick jag upp inte allt för sent, sen så städade jag hela huset (stört jobbigt om någon undrar) eftersom att den övriga familjen kom hem idag, och efter det stekte jag pannkakor till middag. Jag liksom lagade mat till mig själv, detta är sensation ska ni veta! Jag är nämligen sämst på att laga mat och jag tycker det är dötrist så därför kommer jag antagligen dö av svält när jag flyttar hemifrån en vacker dag…eller så får jag leva på pizza och donken :D

Nu har Mickis lämnat mig vid msn eftersom att vi kom på någon dum grej om att vi ska börja gå och lägga oss senast 22.30 innan skoldagar för att sömnbristen inte ska bli lika svår i fortsättningen, men eftersom jag inte börjar förens 11.15 imorn känner jag mig lite för cool för att bry mig om det! så jag trotsar regeln första dagen. känns som en bra början.

 

Men kolla in den här kurvan! Tack vare alla er ”pussiluss läsare” så har besöksstatistiken ökat radikalt de senaste dagarna, inte illa är allt vi har att säga. Denna bloggen kanske har en framtid trots allt! (dock finns det en anledning till att vi har klippt bort siffrorna till vänster över exakt hur många besökare det var, men det kanske är sådant man inte ska erkänna)

 

 

 

Nu blev det här ett väldigt långt inlägg, men jag måste bara säga en sak till. Jag vet att jag har lovat mig själv och alla andra att inte börja tjata om det här, men idag är det söndag, vilket betyder att det bara är 5 dagar kvar tills fredag, och på fredag är det Lars Winnerbäck! Förstår alla hur stort detta är?! Jag kommer att sväva på små rosa moln efteråt. Men nog om detta, jag ska verkligen försöka låta bli att prata om det mer innan fredag!

 

Datorn surra oroväckande högt, dags för mig att dra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0