toooorsdag.

Mickis och alla hennes Nv-kompisar sitter troligtvis och pluggar fysik nu, och jag sitter med en spanskatext om la guerra civil som jag inte begriper ett endaste dugg av. Jag tänkte att jag skulle vara lite ordentlig så jag tog fram en orange överstrykningspenna för att markera de ord som jag inte förstår men det slutade liksom med att i princip hela texten var orange så jag tänkte att jag ger upp det.

Djurparken på tavlan i musiken har spårat, det var bara jag och Norea som höll det på en normal nivå, för typ första gången någonsin, sen kom alla andra och då vet jag inte riktigt vad som hände?

min mamma hade gjort pannkakor när jag kom hem från skolan idag (vilket var ungefär 18.45) så jag blev glad. på lördag ska jag baka lussebullar igen. och kanske pepparkakor. jag är inte besatt av mat det är bara som det ser ut. Hejdå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0