vi har bildbevis på att jag lämnade plektrumet på Christers skrivbord!

Älskade måndag är här igen! Det firades därför med Mc Donalds mat i supercoola Globen som har världens bästa Carlings och klockaffär. Vi insåg att det helt enkelt var farligt att åka dit, och att man glömmer bort massor med affärer när man går i stan och att B inte riktigt är det bästa ackordet.

Jag har dessutom gymmat idag duktig som jag är, dock orkade inte riktigt mina armar med hela träningsprogramet så det är väl en rätt fet pik om att jag får pallra mig dit några fler gånger i fortsättningen. Och jag har hämtat ut min Winnerbäckbiljett så nu är det på riktigt, helt säkert att jag verkligen ska få gå och det känns stört bra!

Sen glömde Mickis sina hörlurar i min väska och jag hoppas för allas bästa att hon ska överleva detta fram tills imorgon och inte bli psykiskt labil på kuppen! jag tror att den här bilden illustrerar ganska bra ungefär hur hon känner om detta just nu, men härda ut och var stark kvinna!



Nu kallar gitarren och engelskauppsatsen, mest gitarren i och för sig. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0