tapetklister

såhär ligger det till; en blogg är en såndär grej som behöver kärlek och omsorg för att överleva, och jag är inge vidare bra på sånt, men det är därför nana finns! men jag lovar att jag ska göra mitt allra bästa för att bloggen ska ha ett långt och lyckligt liv:)

idag har varit en väldigt onödig dag i skolan för min del, men jag fick iallafall gå på konsert och lyssna på ettorna och treorna, mycket trevligt! sen gick jag och nana till sofforna i musiken för att ta en tupplur men den blev inte så långvarig eftersom folk mitt i allt skulle envisas med att släpa tillbaka alla instrument igen. väl hemma återupptog jag försöket att sova bort mitt huvud men det verkar som att det ska vara hemskt svårt! så jag gick till isabel istället och sen kom vanja så gick vi hem till henne och nu har jag precis kommit hem:) och nu ska jag försöka komma igång med samhällsuppgiften!

förresten så är videobloggar påväg! och så har jag fått cravings för morötter helt plötsligt så jag ska nog ta mig en liten rackare såhär på kvällskvisten;)

jag tänkte avsluta med att berätta något roligt och just nu sitter nana och försöker komma på nåt så att hennes hjärnceller blir överhettade och det ryker om hennes huvud för att hon så desperat försöker komma på något roligt men det går inte så bra, och jag förstår henne man blir alltid så pressad att man måste säga nåt hysteriskt bra så alla kan ju bara tänka på något roligt och skratta åt det istället:)

godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0