HELL YES

sitter i sängen och knaprar på en morot och bläddrar igenom elle, helt slut! kom hem från jobbet för bara en liten stund sen, kändes lite magstarkt att gå upp kvart i sex såhär på en söndag men det var faktiskt helt okej när jag väl kom dit, och vad gör man inte för lite extra pengar;) dock tror jag att jag snart kommer befinna mig i sovande tillstånd eftersom jag på nåt sätt lyckas glida ner mer  och mer och har jag väl lagt mig ner är det kört! lovet har hittills varit grymt och jag är ganska glad även fast det regnar och jag har skavsår över hela fötterna. Jag blev lite mer glad när nana ringde och sa att hon funnit skorna jag vill ha i visby, så nu finns det hopp!



finns bara en sak att säga; top model 713 here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0