MORSNING

Igår när jag kom hem kunde man inte logga in på blogg.se så därför blev det tyvär inget inlägg. dumt påhitt detdär. gårdagen spenderade jag iallafall med att leta skor i sickla vilket gick åt pipsvängen så jag tröstköpte lite andra prylar och åkte hem till hanna istället. mycket roligare:) vi tog en promenad vid vattnet och åt en mycket god middag. sen åkte vi till stan och mötte upp linda och hennes kompis (jag är väldigt dålig på namn, så förlåt om jag säger fel nu men jag tror det var sofia!) för att gå på bio, 500 days of summer blev det och det rådde delade meningar om hurvida den var bra eller inte. jag rekomenderar den dock inte!

men nu till någonting roligt, idag är det tisdag vilket innebär att nana kommer hem! hon är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0