THANK GOD IT'S FRIDAY

Idag är det fredag, och vi har haft konsert och nana har tappat sina luftglasögon för hon blev så rädd när hon höll på att tappa gaffeln. men åter till konserten, bra jobbat allihopa! vi hade jättekul och rockade fett:) fredag innebär också att vi nu har en hel veckas ledighet framför oss som ska fyllas med massa skoj saker, känns hur bra som helst! jag ser fram emot att sova massa och hänga med fräcka människor:) litet minus dock eftersom nana hade tänkt lämna oss och dra iväg till gotland några dagar. och inte har hon med sig lilla datorn heller så hon kommer inte äns kunna blogga! nu vilar ett tungt ansvar på mina axlar att uppdatera här regelbundet. men det ska nog gå bra, oroa er inte;)

just nu sitter jag och kollar på nana när hon packar, något virrig! och jag lär snart bli utkastad eftersom dom skulle åka kvart över sex, hur nu det ska gå. och så måste jag bara säga att dom har en mycket fin tvättstuga som dom har rigtigt pimpat upp med några plastblommor i en vattenkanna högst upp på en hylla, haha.

kvällen ska nog spenderas med hanna, tror hon behöver tröstäta lite och jag är bra på att sympatiäta! och kanske hjäpa  till med en kartong eller så.

ha en bra kväll alla snyggingar! (och fulingar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0