du är den enda låten jag vill höra

jag som tänkte att jag minsann skulle visa att jag kunde uppdatera här varje dag bara för att nana är borta men det gick ju inte så värst bra.. igår blev ett himla flängande fram och tillbaka och dagen fördrevs med en misslyckad shoppingrunda, släktmiddag, gå på bio med trevligt folk och landa hos stoffe på kvällen. och jag måste erkänna att remember me faktiskt var över förväntan, till och med johan och axel tyckte den var lite bra och det säger väl allt? (dom var tvugna att skynda sig ut till toan för att torka bort tårarna.. haha) för övrigt förstår jag mig inte riktigt på teaterbrudar från karlskrona och hur man tänker när man tror att man ska hinna till donken, beställa en meny, reklamera den, äta en ny och springa tillbaka fem minuter innan bion börjar? och nu har hanna lämnat mig för london och det typ suger. men jag har faktiskt fått använda superhjälteposen på bild och fått en lapp med ett telefonnummer på så jag kan trösta mig med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0