folk gör sällan det de tror på. de gör det som är bekvämt, som de sedan ångrar

våren är på ingång, det luktar sådär gott när man sticker ut näsan på kvällen och solen tittar fram lite då och då om dagarna. och som om inte det vore tillräckligt är det lov och jag skrattar, springer, firar, pumpar sycklar mitt i natten, hänger med efterblivna molnhuvuden, moffar, småler åt fina meddelanden, går på bio, chillar på eXpresso house, tajmar bussar, läser tidningar, promenerar, stannar lite längre innan jag hoppar på bussen hem, shoppar, myser framför filmer och tänker inte det minsta på morgondagen. djuret lever fortfarande och snart kommer hanna hem igen, inte så dumt. jag har saknat henne massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0