smell u l18er m8!

shobräh. nana jobbar och jag sitter med en kopp kaffe och glassar i solen med havet två meter ifrån mig. känner mig lite som blondinbella och tar med mig laptopen för att blogga (kan ju låtsas). efter 711 timmars resa med skällande hundar på båten, hundra omvägar släpandes med resväskan på kullersten, tre timmars väntan på världens segaste busschaufför och en livsfarlig cykelfärd barfota kom jag äntligen fram till den lilla stugan på gotland igår. värt! (ibland är det lite svårt när man inte vet vilken buss man ska ta eller när man ska gå av eller vart man ska överhuvudtaget och absolut inte kan få tag på en tidtabell)
för övrig är jag brunare än nana? och jag menar jag är ju inte brun alls så då måste hon vara väldigt blek? bästa stunden ever!! har aldrig varit brunare än någon förut och speciellt inte miss "oj jag råkar se sol en dag och blir jättebrun och om jag bränner mig går det över till en fin gyllenbrun färg efter några timmar" HALLELUJAH!
tänkte ladda upp en scteek bild men det blev lite övermäktigt för min tekniska intelligensnivå så ni får bilda en egen bild framför er, tänk; mickis. solkysst hy, en lätt havsbris och ljudet av vågor mot bryggan, kvällssolen i ansiktet och små söta barn som leker i gräset, lite fågelkvitter och glada, dämpade röster från restaurangen. avis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0