If you call me i won't be home.

citat från mor: du sover till klockan två, om man frågar "vad ska du göra idag?" svarar du "vet inte".
en halvtimme senare har du duschat och gjort dig i ordning och drar iväg. sen kommer du inte hem
förrän klockan tre på natten och sover till två nästa dag igen. slutcitat.

allt jag kan tänka är hur fantastiskt fint det låter. så. himla. bra. och på torsdag är mitt liv över. herregud.
därför har jag utnyttjat de sista sommarlovsdagarna med att vara med dom jag tycker om allra mest, gått runt barbent, varit på kräftskiva, sovit hur länge som helst, varit på utebio och kollat på bill skarsgård, njutit av solen och inte brytt mig ett dugg om morgondagen. (och nej, jag är ingen dikttjej.)



Kommentarer
Postat av: lina

SV: Tack Tack :D

2010-08-24 @ 20:51:55
URL: http://laaina.devote.se
Postat av: Nea

Jaaa verkligen! Fast min favorit spelning e fortf. isstadion 09 <3



Tack till dig snygging!

2010-08-24 @ 21:00:18
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0