jag har ju ingenting annat att fota det är därför jag fotar dig.

soliga hälsningar från ett regnigt gotland! känn på den..skoja. Vi började dagen med uppgång i stort sett i gryningen för att sedan bege oss ut på en milslång cykeltur mot bussen. okej jag pallar mickis diktande mer. vi var i stan! sen shoppade vi och åt på max blev utsatta för brandlarm två gånger och liftade hem. stel stämning! sen var det den milslånga vägen ännu en gång. billig shopping är det nya coola. mickis har köpt snöskor i tantform och jag(nana) visar lite väl mycket behå får jag höra helt plötsligt. jag är taggad på kladdkaka men mickis langar dissen. kul. micks ser ut som carolina klüfts lillesyrra och hon har köpt en kalender och är organiserad och har ungefär 100 favoritlåtar och har nu övergått till att fota ljusstakar istället för mig, tack gode gud. jag har jobbat mitt sista pass och det känns minst sagt lite jobbigt!! skolan börjar om tio dagar och det är visst okej att ha porrstjärnor som lärare. min kamera suger nu tänker jag baka en kladdkaka i alla fall och tröstäta lite. imorn åker vi hem och sommaren är slut hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0