kan du leva vid en brant med ena foten över kanten

jag vaknade i klockan 06.25 av att min pappa smällde upp dörren och gaggade om någon sladd till kameran som han skulle ha med till jobbet, och på något sätt lyckades jag ta mig upp ur sängen och leta reda på sladdjäveln. och det var så fruktansvärt stört jobbigt att gå upp så tidigt, jag höll seriöst på att börja gråta för att jag var så trött och för att det var så mörkt ute och allmänt tråkigt! sen insåg jag att det är såhär jag kommer må varje morgon i ett år till, då fick jag lite ångest över att skolan börjar på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Nea

jaaa =)=) äkta kärlek är vad det är <3

2010-08-24 @ 14:39:18
URL: http://lifeofnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0