det är inte lätt att vara från rymden alla gånger

JAG HAR VISST SKRIVIT HÄR SEN JANUARI FÖRRA ÅRET.
mina vänner, det är någonting jag måste berätta. någonting som har hänt, för dethär händer inte ofta i min tillvaro. det är väldans sällsynt. jag har ingen aptit. är lixom inte sugen på att äta någonting. när något sådant händer mig är det uppenbart att någonting inte står rätt till, eftersom det förekommer ungefär två gånger under en livstid. jag har alltså gått och blivit sjuk. japp. och inte nog med det så har jag världens sämsta timing. men jag tror på ignoreraprincipen, det jag inte låtsas om finns inte. så nu låtsas vi inte om snor och feber och ont i ansiktet och allt sånt. det är ju förfan fredag. helg. jag är taggad! typ. ska bara ta en liten powernap först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0