JAG SKA FAKTISKT TRÄFFA MIN POJKVÄN PÅ FREDAG 2.04!

jag vet. jag vet. bloggen håller på att . inte snart, inte sen. för flera veckor sen. men nu jävlar. nu ska det bli ändring! Jag skyller min frånvaro på att jag har dejtat rätt mycket. dom senaste veckorna har varit episka med massa fest, och lite för bra för bloggen. nana har också haft viktiga prylar för sig. med massa nattgibb eller nåt. men nu är vi tillbaka. starkare än någonsin.

så, what's coooking? inte så mycket antagligen eftersom istiden åter kommit till sverige. för att stanna. HEJ. men det är lugna bananer. idag har det varit intefrysadagen och jag lyckades rätt bra med halva min garderob på mig. rekomenderas! för övrigt kickade jag svenska nationella provet i morse. gryyyymt. och nu är kaffeklubben fulländad. kan inte bli mycket bättre. nä nu har det väl gått 20 så jag ska vinka i fönstret;););) och alliopa, om ni inte vet vad pik betyder är det över. totally.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0