tror du seriöst att du kommer få ragg om du ser ut sådär?

Senaste veckan har jag varit ute på stadsäventyr i överdragsbyxor, druckit glögg, fått erfara att ig också är ett betyg, blivit beroende av nässpray igen, lyssnat på fin musik, julpyntat mitt rum med en tomte, panikshoppat julklappar, ätit lunch med roliga personer, fått världens finaste randiga present, haft på mig lite för många sockor, bakat lussebullar i supertempo, spelat teater, upplevt linda som ren, mest skrattat, gått och lagt mig 19.30, låtsats som att det regnat och hoppats på det bästa. det har varit en bra vecka! Mickis är äntligen 18!! nu ska jag sy den sista julklappen och sen åka iväg på julfirande nummer ett av tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0