asså det är en grej jag inte fattar, jag har ju liksom mjuk rumpa men det gör ändå stört ont när jag sitter på min skrivbordsstol!

Jag känner mig som snubben i nässprayreklamen och mitt rum kommer snart att se ut som hans också! Fast samtidigt är det ganska bra tajming på min förkylning, nu har jag liksom en anledning att inte åka till skolan som antagligen skulle ta typ tre timmar idag. Istället sittar jag här med spotify och pannkakor och väntar på bättre tider. Fast vi ska på teater imorn med skolan, inte lika lyckat att sitta där och snora! Nog pratat om mitt snor, nu ska jag återvända till matteboken så att jag ser lite smart ut i alla fall. Det känns som att min bloggkompanjon ännu en gång försvunnit från bloggvärlden, jag tror hon har gått och blivit 2 cool 4 dator. (tönt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0