bacon is good for me

Jag var på träning med lall-laget idag, om man får säga så när man väl spelar där. Det var fett roligt i alla fall och jag var glad efteråt! Nu har jag ätit typ 7 mackor, mest för att orka hålla mig vaken för att plugga natur men nu börjar jag överväga om det kan vara en bättre strategi att gå och lägga mig så att min hjärna är lite pigg imorn istället. Jag är fett peppad på att sätta mig i skolans glasbur imorn igen och cykla på cyklarna även om jag har fått någon sorts mystisk värk på baksidan av ena låret. men jag antar att det är sånt man får leva med. Jag hatar när matsedeln inte finns på fronter så man inte vet vilken mat det är. Idag var det i och för sig fisktisdag så det var inte så svårt att lista ut, men vad kan det vara för nåt imorn till exempel? Denice svarar inte på mitt sms (dissare) så jag vet inte om hon vill träna med mig imorn, men det hoppas jag för det är rätt pinsamt att sitta själv och svettas i ett inglasat rum som alla ser in. Ganska logiskt att man faktiskt ser in när det är inglasat. Mitt högeröga är efterblivet så jag tittar typ bara med vänster nu. Nu ska jag nog gå och sova i alla fall, annars vet jag inte hur jag ska överleva morgondagen. Som i och för sig bara består av ett prov och en gitarrlektion, men det är inte mindre påfrestande för det kan jag tala om! Antagligen så har ingen läst alltihop för det blir så extremt jobbigt med den här lilla texten, men det jag egentligen ville komma fram till var ungefär GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0