det är helt otroligt att det kan behövas så mycket plåt för att bära runt lilla dig

Jag diggar skoldagar som består av en timmes klättring! Det var stört roligt och jag fick värsta kicken, när jag väl fått in i min hjärna att säkringen skulle hålla om jag tappade greppet.

Inte mycket av det som borde gjorts i helgen har blivit av så nu väntar matteboken som sällskap i några timmar framöver, och jag blev precis pikad om att jag var för liten för att prata med dagen efter. Och om man är taxichaufför tycker jag faktiskt det kan vara bra att veta hur man använder en gps. Fast samtidigt, att tro att law uttalas low när man pluggar "law" är nästan snäppet värre. Eller att gå runt med pälsmössa inomhus när det är så stört varmt att man vill rulla sig i snön lite. Eller att slänga in lite franska ord mitt i en mening och förvänta sig att någon ska fatta poängen. Men vad vet jag. "Jag tycker som du tycker" är helgens mest flitigt använda fras.

Frida åker på onsdag, jag blir lite ledsen i ögat när jag tänker på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0