Det är fler som dör av fallande läskautomater än...kommer inte ihåg.

Jag diggar det här vädret! Det var så att jag tänkte promenera hem från hökis för jag blev så glad att det var sol, men sen insåg jag hur mycket jag skulle ångra mig när jag kommit halvvägs så jag tog mitt förnuft till fånga och väntade på bussen istället. Men fint vare! Något som inte är lika najs är eventuellt ig på historiaprovet, svenskauppsats och engelskatext som jag inte förstår det minsta av och match imorn som jag inte kan vara med på. Faast samtidigt, bara en dag kvar till lovet!

Idag fick jag tillslut ge upp, apelsinsäsongen är helt enkelt över. Och jag avslutade den med den äckligaste apelsinen jag någonsin ätit, det var verkligen vidrigt! I morse fick vi ett paket all-bran i brevlådan(?), jag undrar om det var någon sorts pik om frostiespaketen i skafferiet.

Denhär låten är fett med häftiggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0