du har en stor fet gödlampa över ditt huvud idag!

Alla denna snö, jag förstår inte hur det ens är möjligt! Idag var jag i alla fall på noras teater på lidingö som var fett bra, jag fattar inte att man kan ha såna smarta idéer som bara ploppar upp i huvudet. Snacka om skillad brud! Något som dock inte var lika roligt var resan dit. Jag blev stående i stureby i 50 minuter väntandes på tunnelbanan, kallt var det! Men sen kom den i alla fall och jag behövde ju trots allt bara vänta i 20 minuter vid slussen för att kunna byta till ropsten, alltid något positivt. Hur som helst tog resan som enligt sl skulle gå på 40 minuter istället två timmar. Jag tycker lite synd om alla spärrvakter som blir utskällda av otrevliga resenärer, det är ju inte deras fel att det snöar och är svinkallt.

Nu ska jag dricka min kanske åttonde kopp te för dagen och hoppas att min hals inte dödar mig och att det slutar göra ont när jag andas för det är ju lite svårt att skippa just den delen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0