fattaru trögt eller ditt förbannade miffo?

Min syster har gått från konstant lyssnande på green day till coldplay, snacka om att jag blev lycklig! Jag känner mig som en stolt mamma! Nu är det inte långt kvar tills jag får henne att gilla Winnerbäck :D

Idag ska man tydligen titta på Melodifestivalen som jag inte ens visste att den började idag, så nu har NÅGON bjudit in sig själv till mitt hus så vi ska sitta och uggla framför det tillsammans med min syster klockan åtta. Jag behöver rejält med godis för att överleva detta! Men mickis kommer också och hon delar ju trots allt min åsikt om detta program så det kan kanske bli uthärdligt.

Idag på tunnelbanan såg vi två äckliga gubbar som delade på ett tuggummi som den ena redan tuggat på ett bra tag. Mickis tyckte det var gulligt men jag tyckte det var ganska äckligt och ville mest spy lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0