För jäkla söt tjej, hon som fick gaffeln i ögat

Den här bloggen är ungefär lika död som mitt liv just nu, men det ska det bli ändring på! Det är bara en vecka kvar till lovet och 13 dagar till min födelsedag. Planerna för kvällen var att plugga men sen började jag titta på OS (jag antar att mickis dog där) och jag måste faktiskt öva på låtarna till imorn annars kommer min grupp att döda mig och det är ju inget jag vill behöva uppleva! Kung Oidipus är det tråkigaste jag någonsin läst i hela mitt liv och jag ville skjuta mig själv när jag insåg att uppgiften delvis består av att citera från boken vilket betyder att jag kommer behöva läsa i princip hela en gång till, inte okej. Och så är det dags att säga grattis till Norea som idag för första gången skolkade från ett prov, eller första gången över huvud taget, i hela sitt liv! Snacka om att det går snabbt framåt, det börjar med att lämna en bricka på bordet på donken sen går det utför.. men det är inget att oroa sig för, Norea kommer alltid vara vår lilla mes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0